donderdag 7 augustus 2014

When I grow up #4

Alweer een hele tijd geleden dat ik met jullie deelde wat ik graag zou willen als ik later groot ben. En tot nu toe heb ik staan, plastic flamingo's in de tuin, een schommel in huis en een boomhut/huis in de tuin.

Ook nu is het weer een droom voor in de tuin, iets wat ik al heel lang wil maar nooit genoeg tuin heb om te doen....Kippen houden!

Een tijd geleden was ik met Mr. Googel in Engeland bij zijn familie en die hebben dus kippen in de tuin. Nou hebben zij ook een flinke lap grond, dus genoeg plek voor de kipjes om lekker rond te wandelen en in de grond te wroeten zonder meteen je hele mooie tuin te ruïneren.
Zo heerlijk was dat, dat gekakel van de rondscharrelende kipjes en elke ochtend een vers eitje. Mmmm!


Hoe gaaf is deze?! / How awesome is this one?! (bron: Country living)

xx

It's been a while since I posted a 'when I grow up' post. What I come up with so far are pink plastic flamingos, a swing in the house and a treehouse out in the backyard.

This time i'm going back to the garden again, for something that I wanted for a loooong time but never had(and still don't) the space for.....Chickens!

A while ago Mr. Googels and I were in England with his family. They live in the most beautiful place surrounded by an enormous garden so plenty of space for the chicks to roam around in without ruining your garden. 
One day, when I grow up i'll have this dream..until then i'm dreaming of the sound of chicks walking around and fresh eggs every morning!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten