dinsdag 25 maart 2014

Googels en voozels op instagram #2

Goedemorgen!
Hier weer een overzicht van wat ik de afgelopen weken heb geplaatst op mijn Instagram account:


Ontbijtje van restjes groenten met quinoa mmm!

Beginnetje van mijn kruidentuintje

Flamingo liefde!

Zelf stempels maken gaat met vallen en opstaan, wel heel leuke tips gekregen hierna!

Mijn bureaufoto die gewonnen heeft met de actie van @vtwonen om een foto te maken van je letterbak. Toevallig net mijn mamsje haar heeele oude letterbak gekregen en wit gespoten, dus dat kwam heel mooi uit. En als het goed is komt hij dus volgende maand in het blad.


Peace teken, lijkt me duidelijk.

Oude schildersladder, gevonden bij het grofvuil zwart en wit gespoten...ik kon niet kiezen tussen zwart of wit dus werd het toen maar allebei. :)

Met porselein stift kopjes beschreven.

Plantenhangertje van de action 'gepimpt' met tekst. Easy peasy en voegt toch net iets toe.

Ik ben te volgen op instagram onder @googelsenvoozels
Fijne dag allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten