zaterdag 31 mei 2014

Haarlem: nieuw favo plekje

Zoals zo vaak ging ik vorige week met een vriendin een koffie drinken in de stad.
Lekker even bijkletsen onder het genot van een (cafeïne vrije) koffie en meestal een taartje ;). En nu dus ook, bij Chocolate company.

Ik was er al een aantal keer langs gefietst en elke keer dacht ik, hier moet ik heen. Niet vanwege de chocolade, dat mag ik helaas niet ivm allergie. Maar door het leuke interieur en de uitstraling.

Het is niet alleen een café, maar ook een shop. Ze verkopen allerlei soorten chocolade (natuurlijk) bonbons, maar ook van die spoons om in een beker warme melk o.i.d te dippen zodat je chocolade melk krijgt. En nog veel meer hoor.

Vriendin zat al aan de koffie en nam een chocolade proeverij(tje), echt heel leuk. Ze kreeg vier bonbons met allemaal een unieke smaak.

Ik ging voor de cafeïne-vrije soya cappuccino (hallelujah dat ze dat hadden!) en de enige taart zonder chocolade. Een noten karamel taart...en gosh...wat was dat lekker!

Hier een sfeer impressie:







Oh ja, ik had ook nog een homemade ijskoffie...oh em gee zo lekkur!

Echt een aanrader dus.

Chocolate company 
Kruisstraat 14
2011 PX Haarlem


Openingstijden

Maandag t/m Vrijdag 08.00 – 18.30
Zaterdag en Zondag: 10.00 – 18.00
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten