dinsdag 20 mei 2014

Inspirerende podcast

Sinds kort ben ik weer podcasts* aan het luisteren, en toevallig kwam ik op The lively show van Jess Lively. Ze wil met haar werk meer 'intentie' in ons leven brengen. Ze zegt bewust geen doel, maar intentie omdat dit een aardiger woord is. Met een veel diepere betekenis.

Ze legt dit allemaal heel duidelijk uit op haar site, dat kan zij ook veel beter dan ik. (wel alleen in het Engels)
Maar wat ik zo leuk vindt aan de podcast is dat ze elke week praat met mensen die hun leven hebben omgegooid, en dan vooral bloggers. Er komen mensen voorbij die fulltime bloggen en daarvan leven maar ook mensen die dankzij hun blog ander werk hebben gekregen. Maar ook andere verhalen, bijvoorbeeld Eric William die samen met zijn vrouw in 23 maanden +40,000 dollar schuld hebben afbetaald!

Ik haal heel veel inspiratie eruit en denk dat veel van jullie het misschien ook wel leuk vinden.


(*een podcast is een soort radioshow die van te voren opgenomen is en deze is dus te beluisteren met je mobiele telefoon of op de laptop. Met een iphone kan je deze in de app store downloaden. Wel heb je nog de app podcasts van Apple nodig)

Veel plezier!
xx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten